onsdag 8. desember 2010

Oblig 2 - WIP - Dag 17

Oblig 2 - Dag 17

No har eg fått fikset små ting i animasjonen min som var "off" eller "corny". Har gjort noen test renders for å se kordan lyset reagere når du rendre den sammen med objektene, hvor det ble for mye skygge og mørkt, hvor det ble for lyst, fikset litt til på fargene til blant annet cd-en, har også laget støtte til bilbanen sin loop for å øke realismen i scenen min.

Eg har begynt å tenke på lyd som skal være med i scenen min. Eg tenker at det må være en sang der du kan høre bassen, siden høytalerene til "boomboxen" i scenen min rister pga mengden av bass. Det som hadde vert helt optimalt hadde vert barnesang med bass, men til no har eg ikkje kommet på en barnesang med stor mengde bass i.

Har vurdert om eg skal legge til andre lyder utenom sangen i scenen, slik som dunk når klokken detter ned, eller helikopter bladene som går rundt. Har ikkje helt bestemt meg, skal diskutere med medelever om hva de synes og få litt ulike syn på det.

Framover skal eg tweake litt til på animasjonen i forhold til medelver sine meninger og hva de ser, om det er mer som må fikses. Etter det må lyset bli bedre.

Test Render 4 - Oblig 2


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar